Ügyvezető üzlethelyiség üzemeltetésére
A budapesti Francia Intézet ügyvezetőt keres üzlethelyiség üzemeltetése / vezetése céljából 2018. április 1-jétől
A helyiség a Francia Intézet épületében található (1011 Budapest, Fő utca 17.), koncessziós létesítmény.
A jelenlegi koncesszió megújítása 2018. április 1-én esedékes.
A pályázatokat 2018. február 28-ig lehet benyújtani a következő e-mail címre:
c.gadini@inst-france.hu
A kiválasztott pályázót 2018. április 16-án értesítjük.
***
A bérleti jog elnyerésének feltételei:
- A bérleti jog tulajdonosának feladata üzlethelyiség üzemeltetése / vezetése.
- A bérleti jog átadása a 2018. március 1-én életbe lépő bérlet keretében történik.
- A helyiség havi bérleti díja 95 000 Ft + az üzleti forgalom nettó összegének 2%-a (a napi bevételre vonatkozó elszámolásról szóló kimutatást hetente be kell nyújtani a Francia Intézetnek) + közös terhek (300 000 Ft/év).
- A földszinten található terület egy, az Intézet előcsarnokába nyíló helyiségből áll az épület homlokzatán lévő kirakattal, egy másik, a földszinti folyósóra nyíló kirakattal, valamint egy belőle nyíló irodahelységgel. Teljes alapterülete 40 négyzetméter.
- A leendő ügyvezetőnek vállalnia kell, hogy a rendelkezésére bocsátott területet élelmiszerboltnak alakítja ki francia (és más) termékek értékesítése céljából, a szomszédos irodahelyiségben történik a vállalkozással kapcsolatos ügyintézés. (Mindazonáltal minden más típusú üzleti tevékenységre vonatkozó ajánlatot is tanulmányozni fogunk).
- A leendő ügyvezetőnek a Francia Intézet többi partnerével (könyvesbolt, Café Dumas) hatékonyan együttműködve kell végeznie tevékenységét a franciákat jellemző életvitel előmozdítását célzó dinamikába illeszkedve.
- Az élelmiszerüzlet hétköznapokon 9:00 és 19:00, szombaton pedig 9:00 és 16:00 között tart nyitva.
- A személyzetnek lehetőség szerint francia nyelvtudással kell rendelkezni.
A pályázati anyag részei (kizárólag franciául):
- A társaságra vonatkozó adatok: múltja és a vállalkozás részletes bemutatása, alapszabály, stb.
- A tulajdonosra vonatkozó adatok (önéletrajz)
- 3 évre szóló üzleti terv bemutatása: 2018-2019, 2019-2020, 2020-2021
- A 2016-2017-es év üzleti forgalmára vonatkozó kimutatás
- A személyzetre vonatkozó adatok
- Motivációs levél