FRA

Felhívások

Ügyvezető üzlethelyiség üzemeltetésére

A budapesti Francia Intézet ügyvezetőt keres üzlethelyiség üzemeltetése / vezetése céljából 2018. március 1-től

 

A helyiség a Francia Intézet épületében található (1011 Budapest, Fő utca 17.), koncessziós létesítmény.

A jelenlegi koncesszió megújítása 2018. március 1-én esedékes.

A pályázatokat 2018. január 12-ig lehet benyújtani a következő e-mail címre:
c.gadini@inst-france.hu

 

A kiválasztott pályázót 2018. február 16-án értesítjük.

 

***

A bérleti jog elnyerésének feltételei:

  • A bérleti jog tulajdonosának feladata üzlethelyiség üzemeltetése / vezetése.
  • A bérleti jog átadása a 2018. március 1-én életbe lépő bérlet keretében történik.
  • A helyiség havi bérleti díja 95 000 Ft + az üzleti forgalom nettó összegének 2%-a (a napi bevételre vonatkozó elszámolásról szóló kimutatást hetente be kell nyújtani a Francia Intézetnek) + közös terhek (300 000 Ft/év).
  • A földszinten található terület egy, az Intézet előcsarnokába nyíló helyiségből áll az épület homlokzatán lévő kirakattal, egy másik, a földszinti folyósóra nyíló kirakattal, valamint egy belőle nyíló irodahelységgel. Teljes alapterülete 40 négyzetméter.
  • A leendő ügyvezetőnek vállalnia kell, hogy a rendelkezésére bocsátott területet élelmiszerboltnak alakítja ki francia (és más) termékek értékesítése céljából, a szomszédos irodahelyiségben történik a vállalkozással kapcsolatos ügyintézés. (Mindazonáltal minden más típusú üzleti tevékenységre vonatkozó ajánlatot is tanulmányozni fogunk). 
  • A leendő ügyvezetőnek a Francia Intézet többi partnerével (könyvesbolt, Café Dumas) hatékonyan együttműködve kell végeznie tevékenységét a franciákat jellemző életvitel előmozdítását célzó dinamikába illeszkedve.
  • Az élelmiszerüzlet hétköznapokon 9:00 és 19:00, szombaton pedig 9:00 és 16:00 között tart nyitva.
  • A személyzetnek lehetőség szerint francia nyelvtudással kell rendelkezni.

 

A pályázati anyag részei (kizárólag franciául):

  • A társaságra vonatkozó adatok: múltja és a vállalkozás részletes bemutatása, alapszabály, stb. 
  • A tulajdonosra vonatkozó adatok (önéletrajz)
  • 3 évre szóló üzleti terv bemutatása: 2018-2019, 2019-2020, 2020-2021
  • A 2016-2017-es év üzleti forgalmára vonatkozó kimutatás
  • A személyzetre vonatkozó adatok
  • Motivációs levél